wtorek, 2 stycznia 2018

Zaproszenie

Witam.
        Bloga o takim samym tytule prowadziłam na patformie blog.pl, która od ostatniego stycznia zostanie zamknięta. Pierwszą moją myślą było zaprzestanie pisania, jednak po namyśle postanowiłam przenieść treści tam zapisane i prowadzić go nadal. Zatem,   zapraszam. 


           Zawsze byłam ciekawa poznawania nowych miejsc. Z radością odznaczałam na mapie nowe, a jednocześnie odczuwałam niedosyt, bo ciągle pozostawało dużo białych plam. Niestety, obowiązki nie pozwalały na zbyt częste podróże. Teraz jestem na emeryturze. Wkrótce emerytem będzie mój mąż. Razem lubimy podróżować. Robimy to w różny sposób. Drogami lądowymi i wodnymi, autem, łodzią, pieszo lub na nartach. Każdy sposób jest dobry. W ten sposób odpoczywamy. W ten sposób poznajemy. Miejsca w których byliśmy razem, postaram się przedstawić na tym blogu. Zapraszam do wspólnej wirtualnej podróży

Brak komentarzy: